لطفا به بازه زمانی ارسال دقت نمایید.

منو

پاسخ به پرسش‌های متداول

ثبت سفارش :

شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانه روز ، ثبت سفارش را از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی انجام دهیـد ، پس از تایید پرداخت ، برای شما پیامک یا ایمیل ارسال خواهـد شد.

ارسال کالا :

سفارش ها به دو صورت قابل ارسال می باشند: ارسال از طریق پست، ارسال از طریق تیپاکس

۱.ارسال از طریق پست :

سفارشات پست پیشتاز بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت (فقط در روزهای کاری) پس از ثبت سفارش به اداره پست تحویل می شود و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره پست در شهرهای مختلف بستگی دارد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در بسیاری مواقع، ارسال سفارشات زودتر از موعد مقرر انجام شده و به دست مشتریان عزیز رسیده است و تمام تلاش آریا دیجیتال نیز بر همین امر استوار است.
در روش ارسال پستی، هزینه ارسال، زمان ثبت سفارش توسط خریدار پرداخت شده و هنگام تحویل نیازی به پرداخت هزینه مجدد نیست.

۲.ارسال از طریق تیپاکس : 

سفارشات ثبت شده (برای اجناس با بسته بندی کوچک) تا قبل از ساعت ۱۴:۰۰ در صورت امکان در همان روز و سفارش های ثبت شده بعد از این ساعت، در اولین روز کاری بعد، تحویل تیپاکس می شوند و زمان تحویل کالا به مشتریان، به اداره تیپاکس شهرهای مختلف بستگی دارد.
در روزهای پنج شنبه، سفارشات ثبت شده در روزهای کاری بعدی امکان ارسال توسط تیپاکس را دارند.

نکته خیلی مهم توجه مشتریان گرامی به تاریخ و روزهای تحویلی در صفحه محصول می باشد، چرا که برخی کالاها به دلایلی ممکن است بین 5 تا 9 روز کاری تأمین و ارسال گردند.

 

شرایط مرجوعی کالا :

پیش از آنکه کالایی به آریا دیجیتال وارد شود، کیفیت و سلامت آن به‌طور کامل ارزیابی می‌شود تا محصولی که به‌ دست شما می‌رسد، در ایده آل ترین حالت خود باشد. با این حال، گاهی پیش می‌آید که کالایی که به دست شما رسیده دوباره به فروشگاه ما برگشت بخورد. رویه‌های بازگشت کالا در آریا دیجیتال در چند دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شود : 
  • شما از خرید کالا پشیمان شده‌اید: در این حالت، به‌محض اینکه سفارش به دست شما رسید با ما با شماره ۰۹۱۶۴۵۲۲۰۰۰ تماس بگیرید. همکاران ما در این بخش شما را برای بازگشت کالا و عودت مبلغ پرداخت‌شده راهنمایی خواهند کرد. لازم به ذکر است، در این حالت، جعبه کالا نباید باز شود، چراکه در این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
  • سفارش شما پس از استفاده دچار نقص فنی شود: اگر پس از استفاده از محصول خود، متوجه نقص فنی در آن شدید با شماره تلفن ۰۹۱۶۴۵۲۴۰۰۰ تماس بگیرید. در این صورت، دو حالت اتفاق خواهد افتاد:

۱.محصول شما گارانتی رسمی/شرکتی دارد: ابتدا همکاران ما تلاش می‌کنند به‌صورت تلفنی مشکل شما را حل کنند. اگر مشکل قابل حل نبود، شما را برای مراجعه به شرکت گارانتی‌کننده راهنمایی می‌کنند. لازم به ذکر است، همکاران ما در تمامی این مراحل راهنمای شما خواهند بود.

۲.محصول شما فقط گارانتی مشخص شده توسط آریادیجیتال را دارد: در این حالت، همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند مشکل شما را به‌صورت تلفنی حل کنند. اگر مشکل قابل حل نبود، شما کالا را برای ما ارسال کرده و کارشناسان فنی ما مشکل را بررسی کرده و در نهایت جهت اعلام نتیجه با شما تماس می‌گیرند. برای آشنایی بیشتر با این گارانتی با شماره تلفن ۰۹۱۶۴۵۲۴۰۰۰ تماس بگیرید.

چند نکته:

  • گاهی پیش می‌آید که به‌ نظرتان کالای خریداری‌شده نقص فنی دارد یا عملکرد آن با چیزی که انتظار دارید یکسان نیست. در این صورت، کافی است با ما (۰۹۱۶۴۵۲۴۰۰۰)  تماس بگیرد. همکاران ما در بخش‌های گوشی هوشمند و لوازم جانبی شما را راهنمایی خواهند کرد. در اکثر موارد، مشکل شما با راهنمایی همکاران ما به‌صورت تلفنی حل می‌شود.
  • گاهی درباره خرید یک کالا مطمئن نیستید یا از بین چند گزینه نمی‌توانید انتخاب کنید. تیم پشتیبانی آریادیجیتال در تمامی ساعات روز آماده است تا شما را در زمینه‌های مختلف راهنمایی کند.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آریا دیجیتال
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
آریا دیجیتال