شرایط مرجوعی کالا :
پیش از آنکه کالایی به آریا دیجیتال وارد شود، کیفیت و سلامت آن بهطور کامل ارزیابی میشود تا محصولی که به دست شما میرسد، در ایده آل ترین حالت خود باشد. با این حال، گاهی پیش میآید که کالایی که به دست شما رسیده دوباره به فروشگاه ما برگشت بخورد. رویههای بازگشت کالا در آریا دیجیتال در چند دسته کلی تقسیمبندی میشود :
- شما از خرید کالا پشیمان شدهاید: در این حالت، بهمحض اینکه سفارش به دست شما رسید با ما با شماره ۰۹164522000 تماس بگیرید. همکاران ما در این بخش شما را برای بازگشت کالا و عودت مبلغ پرداختشده راهنمایی خواهند کرد. لازم به ذکر است، در این حالت، جعبه کالا نباید باز شود، چراکه در این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.
- سفارش شما پس از استفاده دچار نقص فنی شود: اگر پس از استفاده از محصول خود، متوجه نقص فنی در آن شدید با شماره تلفن ۰9164522000 تماس بگیرید. در این صورت، دو حالت اتفاق خواهد افتاد:
۱.محصول شما گارانتی رسمی/شرکتی دارد: ابتدا همکاران ما تلاش میکنند بهصورت تلفنی مشکل شما را حل کنند. اگر مشکل قابل حل نبود، شما را برای مراجعه به شرکت گارانتیکننده راهنمایی میکنند. لازم به ذکر است، همکاران ما در تمامی این مراحل راهنمای شما خواهند بود.
۲.محصول شما فقط گارانتی مشخص شده توسط آریادیجیتال را دارد: در این حالت، همکاران ما ابتدا تلاش میکنند مشکل شما را بهصورت تلفنی حل کنند. اگر مشکل قابل حل نبود، شما کالا را برای ما ارسال کرده و کارشناسان فنی ما مشکل را بررسی کرده و در نهایت جهت اعلام نتیجه با شما تماس میگیرند. برای آشنایی بیشتر با این گارانتی با شماره تلفن ۰9164522000 تماس بگیرید.
چند نکته:
- گاهی پیش میآید که به نظرتان کالای خریداریشده نقص فنی دارد یا عملکرد آن با چیزی که انتظار دارید یکسان نیست. در این صورت، کافی است با ما (۰۹164522000) تماس بگیرد. همکاران ما در بخشهای گوشی هوشمند و لوازم جانبی شما را راهنمایی خواهند کرد. در اکثر موارد، مشکل شما با راهنمایی همکاران ما بهصورت تلفنی حل میشود.
- گاهی درباره خرید یک کالا مطمئن نیستید یا از بین چند گزینه نمیتوانید انتخاب کنید. تیم پشتیبانی آریادیجیتال در تمامی ساعات روز آماده است تا شما را در زمینههای مختلف راهنمایی کند.